vineri, 23 decembrie 2011

Perlele oamenilor din fotbal pe anul 2011!

      O sa vina maxim doi jucatori: Chiriches, Chipciu si inca unul - Gigi Becali si matematica
      Maseuza am fredonat-o eu. Pentru ca imi place foarte tare - Gigi Becali reinventand imnul Frantei, "La Marseillaise"
      Sunt mai alb decat jumatate din stadion, manca-v-as - Marius Sumudica, alb si negru
      Un singur impediment avem. Legat de apartamentul pe care l-a solicitat Dinu Gheorghe la Iasi, nu am gasit cu vedere la mare - Adrian Porumboiu, negociator
      Pentru moment, Mutu si Tamas sunt exclusi definitiv - Victor Piturca, ferm in decizii
      Piturca s-a suit odata pe laptop, a crezut ca e cantar! - Meme "Chuck Norris" Stoica
      In cazul Timisoarei nu am avut nicio opinie, dupa cum se stie. Eu am avut o opinie, altii o opinie, deci ce opinie am avut eu? Ce, nu mai avem voie sa avem opinii in tara asta? - Dumitru Dragomir, cu opinii
      Oprita merita si penalty, si "galben" pentru simulare - Ion Craciunescu, presedinte CCA, sfidand logica
      Adrian Cristea se misca pe teren mai putin decat Bianca pe scaunul de la emisiunea lui Capatos - Cornel Dinu, telespectator fidel
      Danke Shanke - Cristi Tanase, reinventand germana

            Bonus: REPLICA ANULUI
   Reporter: De ce tii cu Barcelona?
   Mihai Costea: De mic.

sursa: prosport



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu