marți, 10 ianuarie 2012

Break-up tips

            O parte destul de dificila a unei relatii e atunci cand vrei sa o inchei, dar datorita constiintei, care de multe ori iti rapeste din bucuriile ulterioare ale unor decizii care implica bine pentru tine si mai putin bine pentru altii, incerci sa gasesti o modalitate mai...buna de a face asta. Ce mai tura-vura, incerci sa o faci intr-un fel in care sa scapi mai repede, fara a mai da ochii cu persoana respectiva.
            De exemplu, barbatii adesea spun "Te sun eu zilele astea!" si telefonul nu mai suna. Asta e totusi o modalitate destul de draguta. Poate fi si mai rau!
            In cazul femeilor e mai complicat. Noi, fiinte mai sensibile cum suntem :)), ne e greu sa ii lasam pe ei cu inima ranita, tocmai de aceea ne despartim asa amiabil, conferindu-le increderea ca le vom raspunde la telefon, cand deja ne-am facut planuri sa ne schimbam numarul de telefon, anturajul sau locatia :))
            Anyway, e foarte dificil sa te desparti de cineva in ambele cazuri. Dar, cu toate efectele astea ale globalizarii, un lucru bun e faptul ca suntem atat de interconectati incat pe cat de repede putem stabili relatii prin intermediul internetului de exemplu, pe atat de repede le putem pune punct.
            Exista o modalitate excelenta acum de a te desparti de cineva. E sigura. Ti-o poti permite si cel mai bun lucru este ca fostul/fosta nu are posibilitatea de a arunca cu lucruri in tine sau a riposta. Si este la indemana oricui acum. E-mail-ul.
            Te vei simti intr-adevar mai bine stiind ca i-ai spus ce simti cu adevarat din siguranta tastaturii tale. Si ii poti sterge raspunsul fara ca macar sa-l citesti. Ce poate fi mai nedureros, mai bun, mai curajos? Mai jos este un model de scrisoare de adio. O puteti folosi data viitoare cand veti avea nevoie de asa ceva.

            Draga (numele lui/ei),
            Imi pare rau sa te anunt ca ai fost eliminat/a din competitia ce va urma pentru a deveni viitorul/toarea meu sot/mea sotie.
            Dupa cum probabil stii, competitia a fost foarte stransa anul acesta si duzini de candidati/e foarte calificati/e ca si tine au esuat in a merge mai departe. Iti voi pastra totusi numele in dosar in caz ca va aparea un loc liber. Pentru a avea succes in viitoarele tale escapade romantice, da-mi voie sa-ti spun urmatoarele motive pentru care ai fost descalificat/a din competitie:
(Verificati ce se potriveste)

      _ Neputinta de a te indrepta spre portofel chiar si intr-o incercare simulata de a plati consumatia.
      _ Cumpararea prezervativelor en-gross indica faptul ca esti un pic cam prea calificat/a pentru aceasta pozitie.
      _ Ai picat testul celor 20 de intrebari: ti-am pus 20 de intrebari despre tine pana sa ma intrebi mai mult de una despre mine.
      _ Nu ti-a pasat sa te apleci si sa-mi descui usa masinii din interior dupa ce eu am deschis usa din dreapte pentru tine.
      _ Sanii tai/mei sunt mai mari decat ai mei/tai.
      _ Inaltimea nu este proportionala cu greutatea ta. Daca s-ar intampla, totusi, sa te inalti cu 30-40 cm sau sa mai dai jos pe alocuri, te rog sa-mi trimiti cererea ta de reaplicare.
      _ Berea nu este un aliment. Sau daca totusi o consideri un aliment, ai putea sa abordezi o dieta mai variata.
      _ Comentariile tale repetate cum ar fi: "Daca este asa mic se mai numeste penis?"/"Daca sunt cat niste alune, se mai numesc sani?" au fost atat gratuite cat si nesabuite.
      _ Felul in care intorci capul dupa orice are doua picioare, o fusta si o pereche de sani denota faptul ca esti mult prea impresionabil.
      _ Felul in care ai sarit entuziasmata pe tablia barului si ai dansat cu lesbienele demonstreaza ca esti mult prea impresionabila.
      _ Nu sunt pentru tine; fixeaza-ti standardele mai jos data viitoare.
      Cu stima (numele tau - optional)



{primit pe mail}

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu