vineri, 27 iulie 2012

Cum ar zice englezul: "ighen"...!

            In urma cu vreo doua saptamani, veneam cu o amica de la plaja si, pe scurt, urma sa luam 305-ul ca sa ajungem acasa. Treaba buna si frumoasa, ne urcam in 305, platim biletele... Cand, deodata, o cucoana de langa mine il intreaba pe sofer intr-o engleza de balta cum ajunge ea inapoi in Mamaia. Soferul nu intelegea nimic si se uita la ea ca la desene animate rusesti fara subtitrare...
            Brusc, englezul din mine a simtit nevoia sa iasa la iveala (eram proaspat intors de la un curs de engleza) si ce alta ocazie decat asta putea fi mai perfecta?
            Si m-apuc sa-i explic lu' tanti ce si cum sa faca, bineinteles, tot intr-o engleza de balta. Ce, doar nu credeati ca mi-a ars de invatat la cursul ala?
            Duduia ma asculta cu atentie si-mi zice: "Ighen!" (cred ca asa se scrie, sper...)!
      _Poftim? Cum "Ighen"?
            Ma uit la sofer, asta se uita la mine si ne bufneste rasul... Eu catre dudie:
      _Du iu spic inglis...in uan uei or anadar?
      _Ai uant...si imi zice 2 cuvinte in maghiara si alte 3-4 in rusa...cred ca rusa...desi mi-ar fi putut vorbi si in chineza, tot n-ar fi avut efect asupra mea...
            Mai fac un ultim efort si-i mai explic o data in engleza cum sa ia microbuzul spre Mamaia, de data asta ajutandu-ma si de maini, pentru a fi mai explicit. Femeia da din cap a intelegere si striga alte 2 persoane aflate in microbuz si coboara cu totii...
            Nu m-am uitat dupa ei sa vad ce fac... Vroiam doar sa stau jos - ma dureau mainile dupa o astfel de  discutie in engleza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu