vineri, 27 iulie 2012

Intoarcere la...lacuna albastra!

            Desi au trecut mai bine de 6 luni de cand n-am mai scris nimic pe aici, am vazut ca inca mai am vizitatori. Multi au intrat fiind dirijati, gresit sau nu, de nea goagal. Ar mai fi si ceva fani, dar asta ar insemna sa ma mint singur cum c-as avea ceva...
            De ce n-am mai scris? Din mai multe motive - unele reale, altele nu; unele plauzibile, altele mai putin... N-are rost sa le enumar aici. Am juca un joc tampit: eu m-as preface ca va spun adevarul, iar voi v-ati preface ca ma credeti si chiar va pasa...
            De ce as vrea sa mai scriu? Hmm, sa zicem ca m-a apucat un sentiment prostesc...unii oameni il numesc nostalgie! Sa vedem, sa vedem...ce-o sa iasa...vorba cantecului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu